Zdeňkovo poznámky

Co zjistím a opakovaně vyheldávám, tak sem zapíšu

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


3dprint:z_fb
 omlouvam se predem za zrejme rypani ... ale k tematu bych chtel rict toto ...
ABS je problem sam o sobe a v zadnem pripade jiz nehodlam tento material
pouzivat ... u dilu ktere maji mit tedy tepelnou odolnost vyssi nez ma PLA,
jedina volba PETG s tim, ze i jak PLA tak PETG jde bez vyhrevu bedu
bez deformaci praskani, warpingu atd. a to tisk na sklo ...
k tisku samotnemu ... 2 nebo 3 perimetry je v celku jedno, vypln v zadnem
pripade typ honeycomb ale pouze LINES ... a vypln samotna pod 35% u soucastek
ktere maji neco drzet, podpirat, presne zapadat, otacet se po necem atd. je
naprosty nesmysl a ztrata casu, pri trysce 0.4mm idealni nastaveni
na tisk 1. vrstva 0.3mm se sirkou extruze 150-200%, dalsi vrstvy 0.22mm,
rychlost tisku do 50mm/s pri 100% nastaveni na LCD (pro prvni vrstvu stazeni
rychlosti na 50% na LCD) ... infill overlap 15-20%, tisk na tvrzene
borosilikatove sklo 4mm bez laku, lepidla pouze v pripade tisku casti
ktera ma rozmery treba 180x120mm apod. pouzit ABS juice aby byla 100%
jistotoa ze nebude warping (tabulky 2-3mm z IKEA jsou k nicemu obzvlast na PETG)
3dprint/z_fb.txt · Poslední úprava: 2018/10/15 04:09 autor: Zdeněk Havlík